2011. november 10., csütörtök

Vasalás monoklival:-)

Jó tanács munkakeresőknek: ha találsz egy takarítónői hirdetést és az áll benne, hogy vasalni IS kell, akkor légy nagyon körültekintő...nehogy valami romantikus lelkületű háziasszony legyen, akinek a cuccait vasalni kell.
Én, ezt, akkor még nem tudtam.
Aztán jött a hidegzuhany amikor megmutatta a munkaadó, hogy mit kell vasalni...csupa fodor blúzocskákat...
Az egyiknél lemértem az időt, 15 perc volt egy blúz vasalása:-))
Még jó, hogy aznap csak kettő volt:-) A következő alkalommal nem voltak fodros blúzok, csak blúzok. 6 db...ezekkel is játszottam egy csomót....(merthogy ráadásul utálok vasalni..:-))
Fizetségem a jó munkáért egy monokli lett, amit saját magam szereztem be magamnak.
A konyhai alsó szekrény, ahol a tisztítószereket tartják a következőképpen néz ki: felül egy fiók, alul egy két polcos, normál méretű szekrény. Onnen kellett kivennem valamit.
Lehajoltam és a szokásos lendülettel kinyitottam az alsó szekrény ajtaját....baaaiiinnngggg....hirtelen beesteledett vagy mi, mert csillagokat láttam....
Úgy hozzácsaptam a szekrényajtót az orromhoz pont a szemem sarkában hogy öröm lehetett nézni...:-) Mert mint utóbb kiderült, a felső fiók csak trükk volt...az alsó ajtó és a "fiók" együtt nyílik...tehát nincs ott fiók, csak úgy néz ki az ajtó, mintha...
Szerencsére talán nem dagad meg és a színe sem változik a szemem környékének, mert aztán magyarázkodhatok -németül-, hogy ki vágott képen:-)))




Nincsenek megjegyzések: