2011. szeptember 9., péntek

Mélyvíz

Hát...megérkeztem. 2011. 09.05-én az esti órákban landultunk a garázsban...mert ugye kocsival jöttünk:-)
A következő nap első teendője az volt, hogy jelentkeztem az otthon már "megtalált" munkaadóknál emailben.: Itt vagyok, ha még mindig úgy gondolják, találkozhatunk.
Aztán vártam a válaszokat....:-)
délután, hogy azért ne legyen nagyon nyaralás-feelingem, az én drága párom beledobott a mély vízbe.
A popsim alá egy autót, a kezembe egy slusszkulcsot adott, "menjünk vásárolni" jelszóval.
A környékről tudni kell, hogy kellemetlenül nagy forgalom van, főleg 4-5 óra között délután.
Ezenkívül dimbes-dombos a vidék, és ennek megfelelően minden piros lámpánál csillogtathattam a kézifékes elindulásban -még otthon- szerzett tudásomat...
És azon az 5 km-en annyi közlekedési lámpa van,mint otthon az egész városban együtt véve.
Ezenkivül 100 méterenként változik a sebességhatár, és persze minden tábla után van egy fotómasina az út mellett.
A legszebb az egészben mégis a 30 km-es sebességkorlátozás egy erős hegymenetben, felfelé.
Nem tudom hány fokos az emelkedő, de brutál meredek és hosszú. Na...ott izzadtam le igazán.
Amikor kiszálltam a bevásárolóközpont pakolójában -ahova tök jól beparkoltam, lévén üres volt az egész sor ahova álltam- úgy éreztem, hogy mindenhonnan folyik rólam a víz az izgalmaktól..de szerencsére ez kívülről nem látszott.
A vásárlás és a hazaút viszonylag simán telt:-)

Nincsenek megjegyzések: