2008. november 3., hétfő

Őszi szünet

Nem történt semmi érdekes. Leszámítva azt hogy varrtam, hímeztem gőzerővel, és majdnem készen is lettem a tervezett munkákkal.
Közben elmentünk Kaposvárra MR-re, és most -nem tagadom- izgatottan várom az eredményt....Hehe, bírnám, ha kiderülne, hogy a gyógyteák, és egyéb varázslatok eltüntettek odabentről mindent amire a dokibácsi kíváncsi lett volna...:-)
Rögtön orvosi csodának számítanék...de úgy sejtem erre kevés az esélyem.
Mindegy, néhány nap múlva kiderül...
A kaposvári utazásban az volt a legédesebb, hogy amikor a sétálóutcán kézenfogva sétáltunk a párommal, egy krsnás szerzetes úgy szólított meg minket, hogy "szerelmesek"...:-)))
Hát igen...hiába ragyogott hétágra a nap, az, hogy mi mit érzünk egymás iránt, az ennél is fényesebben tündökölt....:-)
Persze szerzeteském rögtön kapott egy kis adományt...mi meg egy könyvet, amiből már vagy 3 példány van. Nem értem. Volt a táskájában több könyv is, miért pont ezt adta ő is nekünk...mint a tavalyi és azelőtti térítő-kollégák...???
Persze, azokat sem olvastam el, és hát gyanítom ezt sem fogom, hacsak nem leszek ágyban fekvő beteg, aki már az összes létező könyvét végiolvasta, és csak a 3 egyforma krsniás könyv marad a polcán-)))
Na de akkor már mindenféle jókívánságokkal, meditációs tippekkel felvértezve mentünk tovább, és szívünkben megnyugodva, hogy teljesítettük a napi jótettet:-)
A napot még több jó élmény keretezte be, az egyik közülük a hatalmas választékkal, és olcsó árakkal bíró kaposvári kreativ bolt, ahol sikerült egy kicsit bevásárolni...:-)
Aztán finom volt a fornetti is, főleg a tökmagos szilvás:-)

Nincsenek megjegyzések: